Oflyt..

Jaa, man kan ju inte direkt påstå att jag & Erika har turen med oss idag. Men nu har vi iaf fått en intervju med Fiona, centrumchef i Täby och imorgon med centrumchefen för Mörby och en butik där. Vi har ringt och försökt få tag i butiksägare, men de är aldrig i butiken ju. Hummm..suck, nu ska vi iaf försöka maila o hoppas på att de svarar. Inte ska jag köpa mig en triss idag inte...nej nej.

Underbart väder idag med...men man känner ändå att det är lite kallt i luften när det blåser och man står i skugga. Så man ska inte luras och gå för tunnklädd, för då blir man sjuk.

Dags att laga mat! Pastasås med kassler, det enda som jag har här hemma just nu. Och sen måste jag iväg och veckohandla. ;)

Pusss pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0