Motgångar!

Jag blir så trött. Jag tycker att man kan välja hur man uttrycker eller formulerar sig....Man kan välja sina ord. Men det vet jag att just en person inte är så bra på.

Vällingby har gått om oss nu och leder med 2 %. Attans. Imorgon får vi säker färska rapporter direkt från kontoret..haha spännande. Jag vill verkligen vinna, 700 kr liksom. Inget man tackar nej till iaf. Men imorgon ska jag shoppa lite..jippi. Euro sko har öppnat idag och har 30 %..wohooo, sen har jag hittat ett par skor på Lindex för endast 129 kr som imorgon är dem mina. Åååh, tänk att man blir så lycklig av shopping. Sjukdom? Nej nej.

Om man säger såhär. Inte mycket går som jag vill kan man säga. Intervjuer, humm...skulle behövas fler, men inga ställer ju upp. Missar bussar hit och dit. Vattenavstängning. Och mitt lyckligaste besked var nog när deklarationen kom med beskedet skatteåterbäring på 4600 kr. Har tjatat på pappa att han ska deklarera nu och igår fick jag mitt besked. RESTSKATT 3700 kr. Fyyyyyyyy, det hade inte jag räknat med. Jag vill inte.

Pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: Maria

neej, ska beställa nästa vecka med sofie o elin oxå=)

2008-04-24 @ 22:07:50
URL: http://mariaa86.blogg.se
Postat av: Sandra

ohh fy stackare, inget kul med restskatt =(

hoppas ni vinner presentkortet. ja håller tummarna =)
pusss å kram

2008-04-24 @ 22:30:05
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0