Lördag 12/4

God morgon!

Här sitter jag och ska snart äta frukost. Jag är alltid så hungrig när jag vaknar, så frukost är ett måste för mig.
Tur det, för frukost ska man inte slarva med =)

Ska väl dra mig in mot stan sen, men jag vet inte riktigt vad jag ska handla. Men nått kanske det blir. Annars funderar jag på att dra med mamma till Söderköping, för de ville hon förra helgen. Eller ska jag helt enkelt ut och gå? Humm..svår fråga. Något jag får tänka på över frukosten.

Ikväll blir de party för Pamela fyller år. Grattis grattis. =)

Kommentarer
Postat av: Sara

ikväll blire party annis. har det gått bra med stegräknaren? ;)

2008-04-12 @ 11:05:44
URL: http://saralindahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0