Halvars!

 Halvars har öppnat...Det är sant! Sandra, då kan vi ta en glass på lördag! Jippi.
För på lördag ska jag och sandra ha en heldag tillsammans. Vi dissar dig Jojo ;) Shopingtur, glass och kanske bio =) Och såklart: SKVALLER! Det bästa som finns..haha

Dags att sminka sig och tvätta en svart tvätt idag..igår var de en vit tvätt!

Pusssssssssssss

PS. Min sambo/särbo är en egoist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han ska hem till sin mamma och tvätta och då tar han bara med sig sina kläder...men när jag tar med kläder till mamma, då ska jag minsann ta med hans T-shirts. DÅLIG STIL!

Kommentarer
Postat av: Sandra

åhhh va härligt!!! då måste vi absolut dit. hoppas på härligt vårväder....!!
jag smygåt faktiskt glass idag på rasten, det var ju så härligt väder, men halvar är alltid halvars och de är ju bäst... så dit måste vi..
Ska bli super trevligt på lördag!!!!
och hälsa franka att ja tycker de var elakt.. ;)
pusss

2008-04-01 @ 22:34:19
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0