Grillning...Mmmmm

God Morgon!

Igår åkte jag först och kolla på fotbollsmatch som var värdelös.....Ni kom ju inte ens över på deras planhalva....Aja, bättre lycka nästa gång, pojkar.

Sedan åkte vi ut till Arkösund där vi bjöds på grillat. Äntligen känns det som att sommaren är nära..Underbart!

Sendan åkte vi hemmåt och jag var så sugen på att köpa "lördagsgodis", så visste gjorde jag de. När jag var liten tyckte jag knappt om lösviktsgodis så ja valde alltid de här coola godissakerna. Så även igår köpte jag mig Kinderägg, Nutella, klubbor, Banana Skids och godisarmband. Sen satt jag i soffan och mös med mitt godis o min älskling.

Jag vill åka till Halvars idag..........det är ju så fint väder. Har ju inte varit där än. Ska se om Matilda vill, men hon verkar sova för hon svarar inte..lr så har hon väl tappat bort sin mobil igen *Ovanligt*.

Åker även upp ikväll 17.05. Mamma o pappa kommer hem från Amsterdam idag så de skjutsar ner mig till bussen.

Pussssssssssss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0