Gårdagen..

God morgon!
Såg precis att batteriet snart är urladdat, så nu får jag skriva snabbt här.

Igår blev det en heldag med Sandra, mycket trevligt. Vi gick på staden, åkte en snabb sväng till Nordik, till staden igen för att Sandra skulle hitta en jacka som hon tillslut gjorde strax innan stan stängde =) JAg köpte iaf en liten plånbok, som mest är tänkt att ha kort i när jag har min lilla väska. Och sedan köpte jag också en stegräknare. Bra där!

Så gick vi hem till henne och Claes och titta lite på TV och bestämde oss sedan för att gå ut o käka. Skulle käka på den nya tapas restaurangen, Manésa, Men där var det fullbokat, så vi tog oss istället till La Uva i Sörping. Där var det minst lika gott och lika trevligt som Manésa. Efter det så åkte vi hem till dom igen och tittade lite på TV och sen åkte jag iväg o hämtade två fylletrattar nere på stan.  

Sandra, hoppas ni hinner med ALLT ni ska göra idag. ;)
Jag vill ut och gå, men det vill inte min kära sängkamrat, för han ligger bara o sover. Ååååh, tänk om han med kunde vara lite morgonigg.

Jag ska iaf upp och göra färskpressad apelsinjuice. SUPER GOTT!

Pussssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

hihih vi hann med ganska mkt faktiskt =)
Hoppas dagen varit bra och att du fick komma ut på en promenad.. dock var de sjukt kallt ute idag,.. var ute hela dagen nästan och kände mig som en isbit sen..

Tack för igår.
Pussar!

2008-04-06 @ 20:56:27
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0