Frustrerad..

Åååh, jag är så arg, så arg. Det här var sista gången jag sa ja till någon som ville komma o kolla på lägenheten. ALDRIG mer kommer jag svara ja, till någon som frågar om att få komma o kolla. Idag skulle en kille kommit, som stod 1:a i kön. Så jag tänkte..så klart att han kommer o kollar om han står först. Han skulle kommit 17.00 och skickar meddel. 16.25. Sorry men jag har beslutat att tacka nej till lgh, så jag kommer inte. Eeeeeh. Jaha..här har man städat, plockat, diskat. Men så kommer han inte. KUL! Nu skiter jag fullständigt i det här. Det är inte ens mitt problem. Så om nån messar så svarar jag med ett stort NEJ!
Men nu är det fint här hemma iaf.

Väntar på min pasta som strax är klar sen ska jag äta curry igen.. Haha nästan pinsamt att skriva, så ofta som jag äter curry. Men så fungerar jag. Jag äter en rätt intensivt i en period sen tröttnar jag och övergår till en annan favorit. That´s me.

Sen är jag förbannad för att imorgon ska de helt plötsligt stänga av vattnet emllan 8-18. Hallå, skämtar dom. Duscha, borsta tänderna, kissa, laga mat, dricka saft..jaa ingenting kan man göra. i-landsproblem lr? När man tänker att vissa inte ens har vatten för dan. Men i det samhälle jag lever i så är det svårt att klara sig utan vatten. Men flexibel som man är och anpassningsbar så har jag gjort mig en matlåda till lunch och så äter jag på jobbet innan jag börjar. Duscha gör jag ikväll och så får jag helt enkelt dricka mjölk. Kissa får jag göra i skogen..haha neee aldrig men vi ska nog plugga på biblioteket imorgon så det löser sig.

Pusssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Maria

jaha trodde att ni hade sett mitt inlägg där jag frågade om folk ville beställa med mig?? men ni kanske vill beställa själva?:p...

2008-04-23 @ 19:38:47
URL: http://mariaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0