Frisör..

Åååh, Åsa måste vara världen snällaste frisör. Hon ställer alltid upp för mig när jag ringer dagen innan o vill klippa mig. Sist ville jag klippa mig på en måndag, men hon jobbar egentligen inte måndagar, men hon ställde upp ändå, för hon vet att jag pluggar i Sthlm och aldrig är hemma. Så det är svårt att få en tid. Nu ringde jag idag och frågade om jag kunde komma imorgon och egentligen är hon ledig imorgon på valborg, men hon ställde upp så kl. 9 ska jag vara där och klippa topparna, slingra och kansek en lugg? Eller..humm, vi får se om jag vaknar upp på den modiga sidan ;)

Jag är så lycklig. Hade handledningstillfälle idag och hon tyckte det såg bra ut. Bra struktur och enkelt att läsa och förstå. Det som saknades var respondenter, men det visste vi. Så vi ska välja ett till köpcentrum, Solna så får vi hoppas att vi får ihop lite fler intervjuer. Jippi.

Ikväll kommer jag hem!

Pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0