Ett himlans farande..

God morgon!
Varför kan jag aldrig sova? Joo, för nu börjar det gå mot ljusa tider och jag är så känslig mot ljus när jag sover. Åååh. Men samtidigt kan det vara skönt att komma upp tidigt.

Har redan hunnit betala mina 2 ynka räkningar..haha skönt. Massa pengar över. Men det blir en del resande nu framöver mellan Sthlm-norrköping. Kom hem igår, åker upp imorgon för att sedan åka tbx till norrköping på onsdag och jobba här hemma på torsdag och sen åka upp till sthlm på torsdag och plugga o jobba o sen hem igen på fredag. Shit hängde ni med där? Hoppas pappa ska upp någon av dagarna.

Ska iväg om en timme, lr shit..det är ju mindre än en timme tills när jag måste gå och här ligger jag i sängen. Jaaa, vi ska iaf shoppa lite innan Johanna börjar jobbet. Efter jobbet så blir det Spicy Hoooot. Yeah, det va länge sen vi käkade där. Ikväll är det inflyttningsfest hos fie o rille, så de blir toppen! =)

Igår köpte jag skorna och sedan en klänning som jag ska ha ikväll. Måste hitta en topp att ha under bara. Dags att snygga till sig och bege sig in mot stan.

Pussssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0