En underbar måndag!

Först var jag på visning med Johanna nere på trädgårdsgatan, men den va inget att ha tyckte hon. Nee, så vi drog vidare till Spicy hot såklart och käkade lunch. Suuuper Gott. Åkte till stan och jag köpte faktiskt ett coolt linne =) Sara skulle köpa träningsskor men de hittade hon inga. Iaf så vid fyra åkte vi till Matilda för en liten fika där hemma i huset och snackade lite skit såklart.

Nu ikväll har jag, Jojo och Sara vart ute och gått i 1 ½ h runt strömme och runt på söder. Vi gick 10500 steg ungefär, så de va ju kanon. Omkring 6 km, men jag kände att vi tappade tempot på slutet, men jag fick ju skoskav också =(

Här har ni lite foton från promenixen. =)

                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0