e-shopping

Imorgon kommer det en kille och ska titta på lägenheten. Han stod först i kön så honom kan jag garantera att han kommer. Och inte som den där tjejen som bara sket i det. Så idag har jag fått städa upp lite igen. Hängt in alla kläder, diskat och ställt in i skåpet, annars så ser det rätt Ok ut!

Nu letar jag kläder förfullt. Fick order av Jojo att göra det, för på söndag skickar vi iväg vår beställning, så får vi hoppas att det går undan tills vi får kläderna bara =) Dollarn står ju bara i 6 kronor..ojojoj

Nu har jag inte tid med er.

Pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad för kläder?? ska ni oxå beställa från forever21 lr?

2008-04-22 @ 22:01:32
Postat av: Maria

såg att jag inte hade skrivit namn i gårdagens kommentar=)!!!! undrar fortfarande;)

2008-04-23 @ 13:19:57
URL: http://mariaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0