Dammsugare till salu...

Har sprungit runt och städat här hemma ett tag, och det är typ lika mycket kvar att göra. *Suck* Men det är inte så konstigt när nån kommer hem och bara slänger smutskläder eller det kanske är rena kläder, inte vet jag..men allt ligger på golvet iaf. Det är inte på mitt ansvar att det inte blir tvättat. No way.
Han ber mig städa, men hur lätt är det när man inte vet vad som är smutsigt eller rent? Har iaf tömt några påsar som stod i hallen. Massa kurslitteratur och vad ska man göra med det? kanske hamnar längst in i en lådan, skulle jag tro. Har dammsugit lite också och imorgon är det vi som åker och köper en ny dammsugare.
Ett hjul saknas och den där "plattan" som suger in allt, den lossnade helt plötsligt. Mmm..helt enkelt så har den förfallit. haha. Så nu kan jag inte fortsätta ;)

Shoppade lite idag. Ett linne och en långärmad tröa från Bik Bok. Äntligen har jag fått en långärmad tröja att hänga in i garderoben. Fin var den också. =) Halva priset var det också, så ynka 124.5 kr kostade den. Skoskav fick jag när vi gick på stan. Inte så värst skönt, men de visste jag på en gång. Såklart att man får skoskav när man har ett par skor från HM. Inte bästa kvalitén och formpassning direkt. Men de duger. haha Det finns ju skoskavsplåster och det hade jag dessutom i min väska men hur snyggt ser det ut när det syns då. Vill man vara fin, får man lida pin.

Om ungefär 45 min. kommer Jojo och så kommer hjärtebullen hem efter sin match. Så då ska vi åka iväg o köpa Thaimat. Lucky day. Både Chicken och Thai idag.

Pusssssssssssss

Kommentarer
Postat av: sandra

jaa de var lite tråkigt med huset...mest störande...men de har förmodligen ordnat till sig nu... får hoppas på det.
=)
pusssss

2008-04-27 @ 10:16:51
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0