Dåligt med rubriker här..

Har jobbat idag mellan 16-20 och precis innan jag började var det en kille som ringde om min lägenhet igen...ååååååååh, jag orkar inte. Får se hur jag gör, för sen när jag slutade hade jag fått ett sms av en annan kille också. Jag kommer ju fara runt denna vecka och vet inte riktigt när jag har tid. Kanske ringer Sollentuna Hem o frågar hur jag ska göra. Om de kan komma o visa istället.

Annars har jag pluggat hela dagen så att det har ju inte hänt så värst mycket kul under dagen. Köpte förresten en sminkväska idag, eftersom min ena lösögonskugga hade öpnnat sig och allt hade hamnat i väskan. Så den va ju inte så färsch, så nu har jag en ny snygga sminkväska.

Förut köpte jag jämt Findus Pasta Carbonara innan jobbet, men nu har jag hittat en ny maträtt; Teiyakikyckling och bulgur med tsatziki till. Mumma. Men det kan man inte äta varje dag...inte billigt o köpa mat och dryck på ett café heller. 80 kr och då har jag 10 % också ska kommas ihåg...shit. Om man skulle öppna ett fik med lite lägre priser..det skulle ju gå som smör i solsken ;)

Dags att tvätta sig, borsta tänderna och sussa, för nu är jag trött.
Återkommer imorgon ;)

Pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0