Alltid ett leende på läpparna..

Igår när jag jobbade så var det en kund som köpte typ 3 klädesplagg och sen ett halsband, så tänkte jag vara lite smart och stoppa halsbandet i en liten påse för att sedan stoppa ner den i den stora. Och kunden vräker ur sig:
Jag tar gärna allt i en påse.
Jaa, tänkte jag inte fan ska hon få fyra..hahahahah Men trevlig som man är så förklarar jag bara att jag skulle stoppa halsbandet i en liten påse för att särksilja mot kläderna.

Tjejen har inte hört av sig om att komma o kolla på lägenheten. Hon ville ju komma imorgon...konstigt. Men jag måste diska lite ikväll iaf, för de stänger av vattnet här mellan 10-14. *Suck* Måste koka ris också så jag har till maten. =) Snacka om att ha framförhållning!

Dags att plugga lite.

Pussssssssssss

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, idag har det inte gått så bra för mig heller. Men när kommer du hem från Sthlm? Hanna och jag har bokat in torsdag och antagligen även fredag. Sen kan jag ju hela helgen också, då jävlar ;)

2008-04-15 @ 22:35:26
URL: http://saralindahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0