Alla nycklar är borta..

Åååh, vilket underbart väder. Jag fick iaf en glass på Halvars idag, hela "familjen knut" (Macke, Matilda & Ester) var med, Mackes brorsa Linus och sedan min Putte. Mamma och jag har varit ute på promenad nu innan jag åkte upp till Sthlm och det bara stekte på. Lovely! Hoppas det är lika underbart väder hela veckan.


Idag bokade vi musikalen "Footloose" den 16:e maj på Wallmans i Sthlm. Vad roligt, då har man något att se fram emot. Det blir jag, mamma och syster. Så först blir det en shoppingtur och sedan middag på nån restaurang och 19.30 börjar det =) De på jobbet hade vart o sett den och tyckte den var skit bra, o rekommenderade den..så då ville ju jag med se. Pappa åker ju till Madrid då, så vi tjejer tar en liten tur själva. Och såklart så är det pappa som bjuder, för att han åker på konferens lr rättare sagt "golfkonferens". Blir nog det istället för en shoppingresa. Svårt o boka in eftersom jag jobbar så mkt i sommar kanske. Men de blir väl en trip till gbg eller malmö med =)

Nu ska ni få höra vem jag har fått mina slarverier ifrån. PAPPA! De kom hem från Amsterdam idag och så upptäcker pappa att han har tappat bort bilnyckel + ALLA andra nycklar till kontoret, hem, landet, lgh i sthlm jaaa...överallt. Så farfar fick åka med extranyckeln till Linköping, för annars kom de ju inte hem med bilen hahah. Så fick pappa ta min hemnyckel hem till dom nu. Men han ringde till flygplatsen i Amsterdam, men de sa att han skulle återkomma om 2 dar för då har det kommit in i systemet, så kan de kolla. Han tror att han kan ha glömt dem i säkerhetskontrollen. Ska man skratta eller gråta?

Pusss


Kommentarer
Postat av: Sandra

lilla anna, de kan inte varit den 16 april, för de har varit :)
ja ska med på footloose, på lördag =)

PUSSS

2008-04-20 @ 21:21:05
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0