veckan som gått....

God morgon!

Nu har jag iaf återhämtat mig efter min hemska tågresa. Och jag funderar starkt på o köpa sånt där åksjukearmband lr tabletter, för jag vill aldrig, ALDRIG, må så dåligt igen.

JObbade i Måndags iaf..o vi sålde så bra. Fick reda på att vi slog rekord i lördags då när ja jobbade också..wiiiiiiii
De måste ju vara min förtjänst. haha.

Vad gjorde ja i tisdags då?
Jooo, vi skulle plugga, men de gick åt helvete då också. va fan händer lixåm? VARFÖR fattar vi inte? Nee, så ja o Carro gick o shoppade lite..åkte in till Åhléns o fixa lite där, o sen köpte jag en jättefin väska som jag verkligen är nöjd med, en sån har ja letat efter, så ja va bara tvungen o köpa den.
Här är min väska förresten. men den ser snyggare ut i verkligheten också.. =)

Gick in på MQ också o fynda där..hade 50 kr rabatt där.Blidde en tröja o sen ett par söta strumpor med sidenband på, som ja ska ha i mins stövlar. Men jag hittade en så snygg kjol på Monki, men ja vet inte om den passar mig..men den va så fin, på en annan som provade den...o Matilda, du skulle nog tycka om den. =)

Onsdag.
Jaaa det var de igår, o då fick vi ihop lit text iaf...för JAG ringde o pratade med läraren o sa att vi var helt lost. haha men vi fattar fortfarande intee hur o vad vi ska beräkna. nee, så ja tvingade hit pappa igår efter att han slutade jobba, men han kom inte fram till så mkt han heller, tyvärr. Men ja mailade alla uppg. till honom så skulle han försöka att kolla på de.

Idag är det torsdag o ja har inte hunnit gjort nått..men kl är ju inte mkt. Neee ja ska snart gå upp o äta frukost. Sen ska ja nog plugga..erika ville åka in till stan fr wedins har clubdag idag...o ja kanske skulle köpa ett par bra skor till jobbet.

Have a nice day!

Pussssssssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nu blir jag nyfiken på kjolen=)!!!?? Säker på att det va resan då, det kan ju ha varit nått du ätit innan oxå. Puss

2007-09-20 @ 10:27:34
URL: http://mathy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0