Tjallamalla..

God morgon mina vänner!
Har vart vaken en timme nu o ja kan inte sova...ja som va så trött o bara ville sova lääänge idag nu när jag är ledig. Men nej då, iinte ska väl ja kunna sova.

Kolla va ja hittade på tjallamalla:


Någon som vill ha? Jag skulle inte få för mig o köpa dom...njjaaa..de va inga för mig! Skulle iof inte förvåna mig om man köpte sig ett par längre fram, när man har vant sig vid synen....hahaha.

När ja tänker efter så är Tjallamalla ett väldigt gulligt namn...haha

Puuuusssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Sara

Dom var ju coola ju! :D

2007-09-12 @ 18:44:57
URL: http://saralindahl.blogg.se
Postat av: Mathy

haha jag gillar dem, har sett en kjol jag vill ha

2007-09-13 @ 20:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0