Snabb genomblick av helgen

God förmiddag!

Fredag:
jobbade till 20, tog pendeltåget till station o spraaaaaaaaang som en jävla tok för o se om ja hann med swebus. När jag kommer upp på övervåningnen så har ja 2 min. på mig bort till bussen, o den va längre bort än vad ja trodde. Så ja tänker, neee ja kommer aldrig hinna, men fan de är ju bättre än att sitte 70 min. på centralen så nu fan springer ja tänkte ja. och vet inte Jag Hann. =)

Lördag:
hummm...va gjorde ja här då...jo ja pluggade lite, gick en promenad med mamma o sen grillade vi där =) Mumsigt.
Ja, men nu höll ja ju på o glömma bort. tror nog inte att de blev så mkt plugg för mamma ja o carro gick ner till Knäppingsborg där..mysigt, men ja trodde de skulle vara lite mer, men de kanske kommer.

Söndag:
Upp o plugga igen en sväng, sen gick jag o Putte (Frankisch) runt strömmen borta vid färgargården o så..kors i taket, det var hans idé. men de va mysigt =) Massa folk som gick där o några joggade, men de ser jag som överkurs..ahhaaha Jaaa, sen åkte ja o hämtade jojo när hon slutade kl. 17 o då åkte vi o köpte thai för  äta till depserate housewife som vi båda missat i vecka. Mycket trevligt, det här har blivit till en tradition, men thaimat är ju så mumma.



Måndag:
jooo, igår fortsatte vi med vårt kära grupparbete som jag hatar mest i hela världen. Sen åkte ja o jobbade 17-20. Så jävla typiskt, varför kommer de jämt folk kl. 20 när vi stänger..men hon köpte iaf en kappa o halsduk, så lite fick man ju för de. =) Sen fick ja springa till bussen som redan stog där när ja kom.

Tisdag:
PLUGG; PLUGG, PLUGG, PLUGG, PLUGG, PLUGG, PLUUUUUUUUUUUUUUUUGG! Finns inget kul på schemat idag, så vi får se.

Pusssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0