Smink från Clinique

Ooooppps. Det gick inte så bra med grupparbetet, så vi beslutade att gå hem strax efter lunch. Istället åkte jag till Åhléns och shoppade smink. Blev visst lite mer än planerat. Jag satt där o bara blev sminkad lixåm, som att blir ompysslad ugefär. Hoppas ja blir nöjd bara, men ja va nöjd när ja gick därifrån, men vi får se imorgon när ja ska ha sminket en hel dag. Blev bl.a. en foundation och ett transparent puder..lite coolt.

Så nu överger jag mitt Kanebo-puder och övergår till Clinique, det var dessutom några 10-kr billigare. De höjer ju bara Kanebo mer och mer nu i pris.
 
Nee, om ja skulle gå en promenad. Ska bara se så de inte regnar...

Puusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0