Shopping

Jahopp, när man har pengar, nej då hittar man inte mkt att köpa. Men jag kom iaf hem med en tröja ja köpte av Jojo som hon skulle ha lämnat tillbaka annars, sen ett snyggt långt Lee-linne från Jc och ett gulligt halsband med en uggla på från Cubus. =)

Sitter hemma hos mamma o pappa. Det är så bra när det bjuds på gratis mat vet ni..hemmagjorda revbensspjäll blir det o det är ju inte helt fel. Sen visa pappa mig pensionsfonder som han har fixat. Han ska sätta in pengar där varje månad från och med nu, så än sålänge är det tomt på kontot. Pengar som jag får ta ut sen när jag tidigast är 55 år. Hemskt det låter..ska man bli så gammal?

Nu ska mamma o jag ut o gå. Hoppas det har slutat regna bara.

Pusssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0