Plugg och shopping?

God Morgon!
Nu sover säkert alla ni andra, men själv har ja vart vaken sen nångång innan 7. *Suck*
Lr ni är nog vakna, iaf Matilda och Ester, sen jobbar väl jojo frukost, sandra jobbar väl och sofie, du slutar väl jobba nu..hehe Men ni andra sover nog.

Jaha..idag hade carro o ja tänkt ta en shoppingrunda på MQ eftersom hon jobbar där o får 30 % Rabatt, så ja tänkte köpa mig ett par jeans o nått mer kanske, men nej då....vi måste plugga idag. Ååååh...ja som vill shoppa för idag finns lönen insatt på kontot..Wohoo..

Kanske blir en runda ändå, vill gå förbi Top Shop och Åhléns också. Imorgon ska jag jobba och Söndag också. Måndag åker jag upp till sthlm igen för o jobba på kvällen. Tänk om busskortet här i Sthlm skulle räcka enda hem till Norrköping..fan va bra o billigt de skulle bli då.

Neee, om ja skulle gå upp o duscha istället för o ligga här i sängen. För kl. 10 ska vi ses på studentpalatset.

Puuuuuuuuussssssssss

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag var vaken då! =)

2007-09-14 @ 22:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0