PINSAMT!

Asså detta är pinsamt, igentligen borde jag inte skriva men jag måste få skämmas lite.

jag orkar inte ens jogga en halvtimme...jag blir fan trött på en gång, kanske om jag skulle tvinga mig, men det är ju onödigt o ta död på sig själv :P Sen får jag så ont i mina benhinnor, till och med när jag går.

Men jag beundrar mig själv att jag tog mig ut o sprang helt själv, jag och min iPod.

Neee, om jag skulle duscha lite då, för sen ikväll ska vi äta kräftor hos mamma o pappa.

Pussssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Heheh, joo jag vet att det inte bara är i hyresrätter =) Bara det att det lixom var pricken över i:et i den här lägenheten. hehe...
Det verkar som om alla har problem med grannar =)
Jaa, men ring i veckan så kan vi hitta på något.
pusssss

2007-09-02 @ 11:02:03
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Matilda

haha dålig kondition? då är vi två;-) Jag får oxå as ont i benhinnorna blää varför finns dom?
Tur att du inte var med ut igår, ja va hemsk, fast vi hade kul iaf jag=) Puss

2007-09-02 @ 19:04:12
URL: http://mathy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0