Nytt rekord!

vart ska Anna tillbringa sin fredagkväll?
-Jooo på Stockholm Centralstation.

Så jävla typsikt asså. Jag kommer in till centralen 20.40 och en swebus går 20.45 från Cityterminalen o ja hinner inte springa dit med väska o allt..plus att ja kan bli försenad med pendeltåget, för det kommer väl aldrig fram i tid, vart man än åker. Jaa..o sen går de inget tåg förns 21.50. jaa så där ska ja sitta tills att mitt tåg går.

Ooooppsss, blev lite shopping idag IGEN! En skjorta från MEXX och 2 par vantar från HM, de kostade bara 39.50. så de så och skjortan fick jag 40 % på ju..hihi

Jag slog nog nytt rekord igår.Jag drack ingen Coca Cola. hahah inte idag heller så nu är jag inne på min andra dag utan denna älskade och mycket efterlängtade bubbeldryck. nu måste ja fan skärpa mig om ja ska kunna gå ner i vikt till Kambodja. Jag skäms ju!

Om jag skulle vinna typ 50 000 då skulle jag köpa en stor o fin garderob, *piiiip*, betala resan till kambodja på en gång, betala min fucking jävla restskatt o leva liiiiiiivet. jaaa, sen kommer jag säkert på mer saker efter hand, men som det ser ut nu så är det de där sakerna som ja vill betala.

Pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha vad innebär piiip??

2007-09-22 @ 18:20:22
URL: http://mathy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0