Mitt livs värsta resa..

Den har jag nog upplevt idag. Shit asså!
Tur att Danne var med annars hade ja nog svimmat där!

Iaf så skulle ja upp till sthlm idag för o jobba. På perongen står Danne Togan också, så ja satte mig bredvid honom påvägen upp. O som vanligt tog jag X2000..o de har ja åkt så mkt gånger o ja har aldrig mått dåligt o brukar aldrig bli åksjuk.

Men idag vet ja inte va som hände, kände redan efter att vi hade åkt i typ 15 min. att ja mådde illa o ja tänkte bara hur ska detta gå? det blev bara värre o värre o så bytte ja plats så ja åkte framåt, men de hjälpte inte..troligen redan försent hehe. men de blev bara värre o Danne fråga om han skulle gå o köpa nått o dricka, så han köpte mig en coca cola, o ja känner att ja bara blir blekare o blekare o svimmar nästan vilken sekund som helst. Så kom det en tågvärd förbi o ja fråga henne va man skulle göra om man mådde dåligt. Höll på o spy också när hon står där, så hon ger mig en påse. Hon va så snäll o hämtade Loka (tyvärr är ju det så äckligt) o sen fick ja ett Päron (som jag igentligen inte tål.)

När Danne kommer med min cola så kunde ja inte hålla mig längre, nej nej utan jag spyr 2 ggr. Bläää..de va länge sen ja gjorde o de är ja glad för. Sen kom iaf tågvären med min dricka o frukt så efter att ja hade fått upp allt ur magen så mådde ja bra sen. skönt!

Men ja visste alltså inte va ja skulle ta mig till, ja ville bara av tåget. Om vi hade stannat i Södertälje hade ja nog hoppat av där o tagit mig till sthlm på nått annat sätt. Nu vet ja ju inte om ja vågar åka X2000 igen. Hummm


Jaha, nu har ja iaf vart o jobbat o snart ska ja hoppa i sängen, för ja känner mig lite illamående trots allt. Imorgon är det grupparbete som gäller. Good Luck!

Pussssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

FYYYY så läskigt!!!!
stackare....
Svar; Joo man börjar ju fundera mer och mer, speciellt när man snart ska i väg lixom.. men man får hoppas det går bra =)
pusss

2007-09-18 @ 08:01:50
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0