Jobb och plugg...

Vilken lycka!
Familjen kommer upp till mig på lördag, så då får ja åka med dom hem. Skönt för då slipper ja komma hem 19.30 istället kommer ja väl hem 17.30, 18.00 ungefär. Jobbar alltså fredag efter tentan 17-20 och sen lördag 11-16.

Sen berätta mamma att pappa va så positiv till att åka till Sthlm. Nee, det är inte för att han ska få gå o shoppa kläder, utan för att han har kollat på ny bil, hos Olofson auto, och då skulle han visst få låna den till sthlm. Så han ville åka redan kl. 11 och jag slutar ju 16...hahah

Har vart inne på Studentpalatset idag med Erika o pluggat till tentan som är på fredag. Usch..jag hatar tentor, vill bara att det ska vara över.

Nee, om ja skulle fortsätta plugga. För övrigt så är jag så sugen på Mc Flurry, me jag gick in på Donken och vände lika fort, för de va så mkt folk. Tur de! Coca cola har jag förresten inte druckit sen i söndags. Wohoooooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0