I´m Back again...

Full rulle har de vart de senaste dagarna, farit fram  tillbaka mellan Sthlm-Norrköping.
Kom hem i Fredagskväll, sen jobbade jag på lördagen, kräftskiva på kvällen, jobb på söndagmorgon (hotellet), jobb söndag eftermiddag (Inventering på Maxi), upp till Sthlm på kvällen, sova och upp till mitt nya jobb och jobba där 10-16. och sedan hem till Norrkan igen.

Så nu sitter jag här i Norrköping och snart ska jag väl ner till staden, med Jojo och fie kanske. 

Angående jobbet då så trivdes jag jättebra och alla va så snälla och trevliga. HImla mkt lärde jag mig första dagen, de va väl bara att ta in så mkt som möjligt så får jag låta de smälta sen. Fick schema för oktober jobbar ena veckan 3 dagar (mån, tis, fred.) och andra veckan 2 dagar (tor. & fred.) så det är alla fredagar tråkigt nog men det är ju pengar och en merit jag får lägga till på mitt CV. Suuuuuuuper!

Nu ska jag kolla hur mkt pengar jag har på kontot och se hur mkt jag kan shoppa för idag. =)

Puuuuuuuuuuus allihopa! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Heej!
Men typsikt. vi som ska träffa kristin och rickard idag/kväll. Imorgon jobbar jag till halv 5. =( va fan!!!
Kommer du hem i helgen? pussss

2007-09-04 @ 11:15:52
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Sandra

jorå, söndag skulle nog funka, lr ja ser såklart till att det ska funka =)
Vi hörs av senare i veckan och bestämmer något.
puss

2007-09-04 @ 17:12:52
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0