Fullspäckad helg..

Gó kväll kära vänner...

Jag har jobbat dårå hela helgen på hotellet...i lördags var de förjävligt...och i söndags var de sååååååååå mkt folk o vi hade bara öppet på ett plan. Lyckat!

Iaf så var jag på bio med syster på lördagkvällen i Linköping. Vi såg Underbar och Älskad av Alla. Den var skit bra, rolig o sådär..den  borde alla gå o se på, lr ladda ner :P
Sen bar det av hemmåt på en gång eftersom jag skulle jobba på söndagen.

Snabbt i säng och ungefär lika snabbt upp ur sängen kändes de som. Efter jobbet åkte jag hem och sen ut till Matilda o Macke o Ester, för ja skulle passa ester några timmar och det gick hur bra som helst. Jag skulle nog bli världens bästa mamma, men än sålänge så får Matilda bära den titeln. (Om man inte ser till min mamma förresten).

Jahopp och vad gjorde vi då..jooo vi gick o mötte Jojo och Zico när Ester hade vaknat till och lekte lite i lekparken, gunga o åkte rutschbana. Så åt vi äpple lekte med klossarna och la pussel tills Matilda kom och störde. Vi hade ju så trevligt o hon såg så besviken ut när mamma kom hem. haha
som tur var, slapp jag byta bajsblöja även denna gång..hahahah

På kvällen träffa jag Sandra N. och tog en fika med henne, där mötte vi ju även Sandra A. Mycket trevligt o vi prata o prata. Måste ses snart igen!

Idag då så har ja vart ledig. De rinde om min telefon, så nu har ja hämtat den, skönt o slippa gå med lånetelefon, som heller inte den fungerade. Ringt o styrt med tandläkartid har ja också gjort och avbeställt rakhyvlarna. Ajuste, sen åkte vi ju till matilda och Ester idag igen o fika med glass o maränger.

Har fått fler tider på jobbet i Sthlm...skit hur ska mitt liv kunna gå ihop...hahaha
Vi får ta en dag i taget, ellerhur?

Neee om ja skulle packa för imorgon åker jag upp till sthlm igen.

Puuuuuuuussssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0