5 knappar

Jaha, nu har vi köpt present till Sofi, men jag säger inte vad. =)

Var på stan också o köpte knappar till min tröja. O va fan, 5 knappar kostade 85 kr..nästa vad tröjan kostade..Det är ju tyvärr Gina Tricot tröja..inte bästa kvalitén, men va fan..billig. Och då kommer sådana konsekvenser.

Har tvättat idag också, så mkt jag har hunnit med asså...Funderar på om ja ska åka med mamma hem till dom o gå en promenad idag igen? Lr ska ja ta de lugnt i bara va ensam hemma här?

Imorgon ska jag jobba, ska även jobba lunch så imorgon måste ja bära tallrikar sådär som man gör på restuarang och det är jag ju inte världsbäst på om jag säger så..haha men jag gör så gott jag kan.

Åker tbx till Sthlm på tisdag morgon, om de finns tåg...så Sandra vi kan ses på söndag hur länge som helst ;)

Pusssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

JIPPPIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-09-07 @ 17:37:07
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0