Tv- och radiotjänst.................................

...............jaaaa, dom ringde mig igår. Suck.
-Jaa vi ser att du har flyttat. Bor du själv där lr?
- Njaa, med min kille.
-Jaha, betalar han tv-licens idag
- hummm..ja vet inte
*kollar upp det*
- Nae, det gör han inte. Har ni TV

- *tänker, men kommer inte på nån bortförklaring, illa nog* Jaaa, de har vi

-Enligt lag så måste man betala bla bla bla.....

- jaa, men ja bor inte där så ofta, bara på helgerna, så du får väl prata med honom.
- nae, du är folkbokför där och då är ni båda ansvariga, så nu skriver jag den på dig.
- Eeeeh, neee för då kan jag likabra skriva mig hos mina föräldrar.
- Men nu skickar jag det här till dig så får du ringa till kundtjänst o förklara dig där.
- Jaha, hej då!

Såååååååååååå frustrerad var jag efter det. Kunde knappt sova på kvällen :P

Faaaaaaaaaaan! Varför varför. de ringde 20.50. jag var säkert sista samtalet...varför????????????

Puss


Kommentarer
Postat av: Matilda

hahahaha så är det sin lilla ligist, tror inte att du ska slippa betala. Själv betalar jag heligt o riktigt=)

2007-10-04 @ 20:07:59
URL: http://mathy.blogg.se
Postat av: Sandra

Fyyyy! hatar dem. de är som IGLAR! BLÄ!

2007-10-04 @ 22:14:52
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0