Söndag 2007-10-07

Då var det väl dags att skriva igen då!

Kom hem i fredagskväll och som vanligt fick jag springa till bussen för o hinna med den från cityterminalen...men det slutade lyckligt =)

Träffade jojo en sväng i lördags..gick på staden, skulle fixa glajjor till henne va de tänkt men de va stängt. så vi traska runt en sväng o sen gick vi till Spicy Hot...mumsigt! Hon åt där visst idag med haha

idag har jag joooooobbat...sååååååååååå lääääänge. Enda till klockan 15 nästan från 06.00. Så jag var uppe innan tuppen idag. 05.10 ringde klockan! Bläääääääää Men de kanske var sista gången också..vi får se.

Ikväll är Ensam mamma söker det är ju så bra =) veronica har så söta ungar ju..haha

Åker faktiskt upp på onsdag denna vecka. skööönt! Skippar en eng. föreläsning, så jag missar ju inte så mkt haha.

Neee, nu är de middagstajm.

Pusssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0