pluggdag = shopping

Jaa, när jag och Carro ska plugga (vi skulle även ha gått en promenad i hagaparken) så slutar de nästan alltid med shopping istället.
 
Igår var vi inne i stan o kolla runt lite. Köpte en såndär smart BH som man knäpper fram. Så ska ja bli medlem i Lindex kundklubb bara för att man fick en välkomstrabatt, men de va ja som fick säga till att jag skulle ha de för de visste inte hon i kassan..haha men men. Köpte även en inredningspryl som pappa måste komma hit o hämta för ja kan inte ta de på tåget. Det som som vass ungefär med fjädrar i från The One. Den är finare än va de låter haha Sen köpte ja lite Clinique-produkter igen.

Jaha, idag då. Jooo då kom vi på att vi skulle åka till ikea i Barkarby, för de har ju fått in julpynt o sånt. Kan förstå att folk tycker att det är tidigt, men det är ändå mindre än 2 mån. kvar till 1:a advent.

Sen gick vi bort till Barkarby Outleten. Letade efter ett par jeans, några mörka hade jag tänkt mig. Inne på Fornarina var de världens jobbigaste människa som jobbade. Hon försökte med alla jeans o ja bara, men ja vill ha mörka. o sen försökte hon lura på mig ett par som ja hade kanske för 5 år sen. KUL!  Hon försökte även med manchester byxor och några andra bruna asfula. Neee, de slutade med ett par jeans från Acne. Kostade 500 kr och har kostat 1100 kr. Alltså sparade jag 600 kr. ;)

vad är det på TV ikväll då? Kom ihåg att jag bara har 1,2 och 4 här i Bromma...hahahha Piss också!
- Så Matilda, våga inte föreslå Efterlyst.

Pusssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0