Obehagligt, glad och arg..

Så obehagligt.
Pendeltågen var inställda pga av en olycka i Solna när jag skulle åka hem från jobbet. Och nu fick ja veta att det var en 15-årig kille som sprungit över spåren, så kom Arlanda-Express i en jädrans fart, och körde på honom. Usch. Sen hade de tydligen sprungit  minst en från platsen. Kompisen mår nog inte så bra nu iaf..o inte killens familj heller för den delen. Åååååh....varför gör man så?

kjag köpte en så fin klänning idag på MQ. Har provat den förut, men den var så dyr, men idag så var de tjejkväll på Stinsen, o då hade MQ 20 % så då smet ja 5 min. från jobbet o köpte den ;)

Jag blir så arg. Nu har jag fått en faktura från SJ om resan i måndags. Men den betalalde jag i söndags på internet ju. Ååååh... Jag skulle resa biljettlöst då på måndagen och visar mitt SJ-priokort och hon tar de o mixtrar o jag frågar
- Funkar de inte?
- Joo, då.
Jag tänkte, vaddå är det inte registrerat, men tydligen så tog hon betalt då. Åååååååååååååh.
Så imorgon ska jag ringa till SJ!

Nee, nu är de natti natti.

Pus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0