Mycket som händer..

Ojojoj, vad ni har missat i mitt liv, nu när jag inte har bloggat på några dagar.
Men jag ska berätta för er, så ni inte känner er bortglömda. ;)

Jooo, nu är det såhär va att vi fick erbjudande om bostäder ju i Sollentuna. Och Jaaaaaaaaaaaaa, vi fick dom! Både Erika och Jag, så de va superskönt. Ringde och tackade ja i måndags. Ska skriva kontraktet på fredag och förmodligen bestämma färg då också, som vi får välja. Helt nyrenoverade lgh. Wiiiiiiiiiiiiii

Och nu undrar ni nog hur de blir med denna lgh vi har nu i Bromma. Joo, det sjuka är att Erikas syster är så insatt i detta och tyckte att det var så spännande alltihop (ni som vet hur det ligger till förstår). Så hon ringde till UD och frågade efter hon som har kontraktet på lgh. och hon har blivit italiensk medborgare tydligen. Iaf så ringde hennes syster runt o fick tillslut prata med nånting i Milano o dom skulle ta reda på hennes tlfnr. Och IDAG ringde hon tillbaka, hon med kontraktet alltså. Helt sjukt. Hon trodde att de hon hyrde ut till fortfarande bodde kvar o bla bla. Men det här kommer lösa sig nu. Så himla skönt asså. Bye bye, till dennna lgh.

Flyttar redan den 18:e nov. förmodligen. då ska vi också ut o äta med jobbet på en fondue-restaurang. Mysigt! Det blir ju närmre till jobbet nu också när vi fyttar!

Tråkigt att höra, men jag hade beställt gummistövlar, eller johanna hade fixat det till mig. Men så efter nästan 2 månader så kommer ett brev o det står att dem är slut =( Jag får helt enkelt leta vidare.

Imorgon är det tenta också ju. Glöm inte tänka på mig allihopa. mellan klockan 16-19. Men den kommer nog gå åt skogen. Bläääääää. Nu vill ja inte plugga mer känner jag.

Matilda: Jag har nog inte mycket tid att ge bort. men jag kan vara barnvakt nåndag så du kan få en "egen tid" med dig själv ibland =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh va mkt som hänt, men skönt at du trivs bra!!! och kul att ni får en ny och fräsch lägenhet som ni kan hyra utan att vara oroliga.. hihi...

kolla gummistövlar på have2have.se där hittade jag massor av fina jag gillade...som du kanske såg på min blogg??

Pussspussss måste komma o hälsa på dig i sthlm....

2007-10-31 @ 22:36:47
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Sandra

Svar: jaaa de vore super kul!!!
En tjejweekend...ler*

Pusss

2007-11-01 @ 21:54:00
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Matilda

men jag jobbar ju HELA helgen *suck*

2007-11-02 @ 10:51:14
URL: http://mathy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0