Helvetes dag!

Hör o häpna! Det snöade i sthlm idag,. När vi stod o väntade på pendeltåget påväg till jobbet så kom det några små o fjuttiga snöflingor. =)

Detta är nog min helvetesdag idag.
Nu ska ni få höra.
Frågade läraren idag om tentan var på engelska o hon bara
- Jaa
-Men man får väl svara på svenska?
- Neee, kursen ges ju på engelska

Ok, jag säger bara LYCKA TILL Anna!

Jaa, o sen så har jag ju jobbat o får som vanligt springa till bussen då jag har mindre än 5 min. på mig. Så kommer jag fram och ska betala. Så går kortköpet inte igenom. FAAAAAAN! Helvete..det var för den där jävla kanelbullen ja köpte på pressbyrån. Jaha..så de  va bara o ringa mamma o gråta lite, så hon fick boka tågbiljett åt mig. Så jag tillbringade min fredagkväll på Centralen med lite annat folk också. Helt ensam var ja inte. Satte mig på Donken o åt en hamburgare o tröstade mig med en Coca cola. fan va gott det var.

Nu dör batteriet i datan o ja sitter på tåget o skriver.. god natt alla!

Pus

Kommentarer
Postat av: Sandra

Stackars stackars dig babie!!!!
Tycker synd om dig..
PUSSSS

2007-10-12 @ 22:46:13
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Malin

Lina kunde inte sa hon till mig o marika kan inte heller. Kram

2007-10-14 @ 20:46:20
Postat av: Sandra

UPPDATERA NÅGON GÅNG :P

2007-10-17 @ 11:56:19
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0