Helgen som gått..

Nu var de några dagar sen jag skrev då, men jag lever fortfarande. =)

I lördags kom familjen upp till mig i sthlm o shoppade lite, medan jag jobbade. Men innan jobbet sprang ja in på MQ för o köpa en klänning, men de hade bara en XS, så de ringde till Norrköping o la undan en till mig =)

Så den gick jag o hämtade igår...superfin är den. Sen åkte vi o firade Sofi och Robban som har fyllt år. Men innan allt detta så jobbade jag faktiskt på hotellet. Bra med extrapengar =) Nästa termin ska ja säga ifrån mig CSN tror jag..skönt de. Lite mindre skulder iaf. hehe

Idag åker jag upp till Sthlm igen o kommer förmodligen inte hem förns fredagkväll/natt.

vet ni...alla mina vänner vet hur dålig jag är på engelska..ellerhur. Och nästa kurs är på engelska, för då ska vi läsa med andra studenter också. Faaaaaaaaaaaaaaan! Jag behöver nog inte ens gå på föreläsningarna lixåm. Jävligt kul. Men den engelska boken finns på svenska tror jag, så den ska jag köpa iaf ;)

Nu ska jag pack. Pusssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0