Gott och Blandat

Ok, nu är det väl dags att skriva igen då?!

Sitter o pluggar lite grupparbete nu, men vi tog lunch precis. Åker med pappa hem ikväll. Så himla sköööönt!
Ett grupparbete om MQ om relationmarketing och sådär..väldigt intressant.

Va fan, jag har inte så mkt o skriva ju.

Ja juste. Igår kom ju domen mot Stureplansprofilerna kl.11.00. Jaaa...Nu känns de som man kan lite på rättssytemet lite mer. Äntligen en fällande dom för våldtäkt. Det var på tiden.

Imorgon ska jag till tandläkaren. Usch o fy. Ska ja behöva gå själv? Läskigt! Matilda är där idag haha. Sen ska jag o Jojo hämta Ester på dagis. (matilda, jag drar med mig jojo också om de går bra). Så roligt, vi ska äta mat o busa o leka lite.

Ja äntligen har jag bokat klipptid. Försöker hinna med så mkt som möjligt nu när jag äntligen är hemma några varddagar. Jobbar ju annars på fredag, men jag gav bort den.
Förmodligen blir de bväl nån trevlig fredagkväll med flickorna. Middag o kanske utgång? lr bara mys hemma.

Nu ska vi fortsätta plugga. Pusss pussssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Såklart Jolie får följa med det tycker ju bara Ester är kul, ju fler detsto bättre=)

Ja va ska vi hitta på på fredag? jag jobbar ju till 19.15 *suck* Höres imorron. Puss

2007-10-17 @ 20:04:46
URL: http://mathy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0