Fullmåne..

Vet inte vem som skrev kommentaren i förra inälgget, men väktarn är inte främmande, och sen var vi 4 tjejer i bilen...så jag vet vad jag gör ;)

Nu har jag legat i sängen en timme o ska snart gå upp o duscha o sen åka till jobbet. Jag har sovit så himla dåligt den här veckan, även denna natt. men Erika sa att det har varit fullmåne, så de kan ju vara det ;)
Sen är de så jävla lyhört i detta hus. Iförrgår natt vaknade jag och hörde grannen hosta och en annan snarka. jag hatar människan som hostar, hon har väckt mig varenda dag nu. =( Mitt i nätterna vaknar jag för hennes hostningar. Fan, de måste ju isolera lgh, så man inte stör sig så lätt.

Men iaf, så kanske jag flyttar snart. De har jag glömt säga. Fick erbjudande om en lgh i Sollentuna, (skit bra, nära jobbet, dock norr om sthlm så de blir längre från Norrköping o åka). Det är en av de där ungdomslgh vi var o kolla på för länge sen. Både jag och erika har fått erbjudande, men sen vet vi inte om det är erbjudande om samma lgh lr olika. För de är inte säkert att vi får en, även om vi tackar ja nu. Utan den som tackar ja av dem, de har skickat ut till och har flest ködagar får lgh. Vi får se..fortsättning följer.....

Johanna är, Störd, störd, störd! Bara så ni vet ;)

Allsvenskan, here we come!

Har ni hört det senaste då. Jooo, jag får skriva en fråga på svenska. Den frågan som är från den svenska boken. Va fan hjälper det. Om jag kan s varet på en fråga, så kanske ja ändå inte kan resten av frågorna. Ååååååååååååhhhhh.

Puss puss, nu kallar duschen

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha det va jag som skrev men missade visst att fylla i mitt namn. Men då får du ju skriva att ni var fler och att du kände honom blir ju livrädd. Puss

2007-10-28 @ 19:35:57
URL: http://mathy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0