En trött måndagkväll...

jaha, vad gör man en måndagkväll som denna då, när man sitter här helt ensam i Sthlm med endast 1:an, 2:an och 4:an på TV?
- Jo, man sitter o tittar på "Första, andra, tredje" med Ernst Kirschteiger lr va han heter.

Kul...njaaa, inte direkt men ändå lite spännande o se va saker o ting är värda..
Läser även på tjuvlyssnar.se o kolla vilken söt liten kill:

En pappa och hans son ~6 står i kassan. Sonen står vid slutet av bandet medan pappan betalar.
Sonen: Pappa är vi fattiga nu?
Pappan fortsätter prata med kassörskan.
Sonen: Pappa är vi fattiga nu?!
Pappan: Fattiga?
Sonen: Ja, är vi fattiga nu?
Pappan: Nej man blir inte fattig av att köpa mat, men man blir fattig av att köpa dataspel!
Sonen blir tyst och ser lätt skärrad ut.

Nu börjar Pokerfejs, men jag är så trött så trött så jag ska nog gå o sova snart. var ju uppe innan tuppen idag så då får jag sova nu haha.

Låg o sov så skönt på tåget upp idag, ända fram till Nyköping där det kommer på en massa folk så då var de bara o sätta sig rakt upp och ner.

Har haft grupparbete hela dagen idag, så mitt huvud är helt slut.

Jag säger bara GOD NATT!

Pussssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: hihi men du borde ägna dig åt plugg istället för tv ;) hihi....
skojja..

opps, stavade jag fel.. =) Sorry!
Där ser du.. du kan ju engelska :)

pussssss

2007-10-23 @ 19:22:05
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0