En resumé..

Kom hem redan i onsdagskväll och jag har haft fullt upp hela dagarna.

I torsdags var jag hos min nya tandläkare, Thea Thandhälsa, och dom  var väldigt trevliga o de va fräscht o så. =)
Så hämtade jag och Jojo Ester på dagis vid halv 5. Vi gick en promenad till navestad centrum o köpte cola o sen gick vi hem o lagade mat. Makaroner o falukorv fick hon, med lite Ketchup. Men hon hade nog mer ketchup i håret än i magen. hahah Nee så farligt var de inte. Men vi badade henne iaf så hon skulle va ren o fin när hennes mamma o pappa kom hem. =) Och hon blev så glad när vi fråga om hon ville bada. Ojojoj, de måste va de roligaste hon vet haha  Men ja va lite nervös att hon skulle bajsa i vattnet.

Jojo sov förresten hos mig. Vi åt självklar Spicy Hot. Mumma.

I fredags var ja o klippte mig o se hem o städa för farmor o farfar kom på besök. o självklart kom ju mamma o pappa också. Senare bar de av mot Sara o kolla på Idol o kvällen var planerad att avslutas på Palace, men de blevv Wasa. hahahah har aldrig varit där o de såg ut som de bara var 30 + där, men de va ett liveband som va där o spela o ja o sara står längst fram vid scen o rockar loss.

Nu de 2 senaste dagarna har vi tagit låååånga sovmornar. Skööönt.
Igår var vi hos Malin o Isabelle o hälsade på. Trevligt trevligt. Länge sen man träffade allihopa från klassen.

Idag åker jag upp. *Suck* O hem kommer jag inte nästa helg för då ska ja jobba. Åååååååååååååååååååh.

Nu är de frukosttime eller om man ska äta lunch på en gång.

Pusssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0