Café Opera..

Jaaa, det var ju inte riktigt som jag hade tänkt mig, men de va mysigt o så där inne.
Men hallå! Vad var de för helvetes jobbig musik? House spela dom hela tiden..de sa bara *dunk, dunk, dunk, dunk* aldrig någon som sjöng lr nått. Jag fick ont i huvudet, o de va för musiken o inte för de ja hade druckit. nej nej. Blandade åldrar var de iaf där inne.

Neee, så kul var de väl inte direkt. Kanske skulle va roligare om man kände mer folk, men de va 2 från Norrköping iaf såg jag..haha Kom väl hem med nattbussen vid tjugo i tre o venke va nykter så hon körde upp oss den lilla men läskiga biten att gå. Sara sov här, o hon är mörkrädd så vi fick ha lampan i köket tänt, för hon sover där ute. Erika kom en timme efter oss.

Tack o lov så finns ju Otten o Palace hemma i Norrköping ;)

Jaa, där har ni fått kvällen i korta drag.



Men tidigare på dagen hade vi föreläsning och sen seminarium. Så åkte jag o erika o handlade o så ringde pappa för han skulle hjälpa mig med Internetet, men de gick inge vidare, så han ska nog kolla lite mer på de i helgen om jag orkar bära runt på datan imorgon.

Sen var de "fixa-i-ordning-sig-tajm" o lite förfest här hemma.

Pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0