Boooring

Jag har så jävla tråkigt, så nu ska jag sysselsätta mig lite!


Vad har du för mobil?
Nokia 7373
Vem ringde du senast?
Johanna
Vem ringde dig senast?
Mamma
Vad står det i ditt 4:e mottagna sms?
Jag är störd, störd, störd störd!
Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
Johanna
Vad står det i ditt 6:e mottagna sms?
Haha Nae har bara druckit 2 groggar. Tony groggar, så det är väl 4 johanna groggar. Puss
Vad står det i ditt 87:e mottagna sms?
Let´s Party...
Vad står det i ditt 10:e skrivna sms?
Ok, tack iaf =)
Vad står det i ditt senaste skrivna sms?
Nae, jag är kvar i Sthlm i helgen. Kram
Har du några utkast?
Nope
Vad är ditt rekord på snake?
Jag har inte snake...
Vad har du för kontakter som börjar på J?
Jojo hem, Jojo mobil, Jonas NDH mobil
Har du privat nummer just nu?
Nee, varför lixåm?
Hur många låtar har du på din mobil?
HUmm, ja vet inte..kanske 2-3 st.
Vad har du för bakgrundsbild?
På min Älskling, så jag inte saknar honom här i Sthlm så mkt...

Fy va tråkigt. Allt va ju typ bara från Jojo, men ja har massa sms från andra. men det var tillfällena som gjorde att de var Johannas sms hela tiden..hahah

pussssssssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha kul grej! Den ska jag oxå skriva in...när jag får tid....! kan nte du ge mej lite av din tid? haha

2007-10-29 @ 10:36:38
URL: http://mathy.blogg.se
Postat av: Sandra

Svar: heheh man blir ju gaaaalen på grannar!!!!!!
allt bra?
pusssss

2007-10-31 @ 20:15:06
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0