Bananaskids VS. Gelénapp.

Har sett på Bonde söker fru nu ikväll och ätit godis. Köpte lite mums mums igår med Carro som jag hade kvar av..

Jag har kommit fram till att styckgodis är mycket godare än lösviktsgodis. Det har jag iof alltid tyckt. Köpte alltid styckgodis när man skulle köpa lördagsgodis förr i tiden. Tänk en bananaskids mot en tråkig gelénapp. Njaaa...och sura S mot gelé grodor m.m.

Igår badade jag förresten. Har ju inget badkar hemma i norrköping så jag får väl passa på när jag är här uppe i Sthlm, sen fick jag åka hem till mamma o pappa o bada om jag ville sa mamma. Hon saknar nog mig massa ;)

Förresten har pappa fått mina bruna linser nu. Han ska upp till Sthlm imrogon så då skulle han ta med dom upp =) Wohoooo...Spännande spännande. Har ju gröna ögon och jag hade blå linser sist så jag måste ju prova bruna denna gång. Trots att mamma inte tycker att jag ser ut som "riktiga Anna" då. Hahaha.

Neee, om jag skulle gå o tvätta mig o sen krypa ner i sängen? Oj vad det låter lockande, så de ska jag nog ta o göra. Imorgon är det grupparbete innan seminariet på fredag. Sen är det jobb, jobb, jobb, jobb, jobb och ännu mera jobb. 6 dar i rad jobbar jag nu. Inte så lyckat innan tentan kanske men va fasen..ja måste väl jobba också o tjäna lite pengar.

Pusssssssssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

hej!
du har blivit utmanad av mig!
läs mer på min blogg.
pusss

2007-10-25 @ 15:15:55
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0