Ännu en olycka...

Nae, vad är det som händer?
Igårkväll var det ännu en kille som omkom efter att ha sprungit över spåren. 

Det var så fint igår vid Solna station..massa massa ljus och rosor. Usch va hemskt. Tydligen så var det 2 killar som sprang över och sen den omkomna killens flickvän hade tagit bussen runt istället. Kul o mötas av det beskedet. Vet inte ens hur jag skulle reagera. Skulle nog bara skrika o gråta o gråta.

Nae, till nått lite roligare då? Humm
jaaa, jag har jobbat idag, 11-17 Inte så kul o va kvar i sthlm hela helgen o inte få komma hem, men jag får tänka att det är pengar till resan. Imorgon jobbar jag ju 11-16. Ska kolla på scorett imorgon om jag hittar nått, de har ju 20 % i helgen. Men igentligen behöver jag nog inget..skulle vilja ha ett par svarta pumps, men vi får se.

Fick skjuts hem från en av väktarna på Stinsen. Så himla skönt. Slippa byta buss o så.

Var ett tag inne på om vi skulle gå ut ikväll, med gänget från Campus i Norrtälje. Men jag känner inte för de. Vet inte hur Erika ska göra än. Men snart ska vi iaf äta. Och vi ska äta lövbiffgryta. Mumma!

Neee, ikväll blir de nog bara hemma mys o sen sooooooova.

Pussssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, vågar du åka med främmande folk? tänk på att dte var en polis som mördade en tjej i Uppsala, allt kan hända! Vi vill inte mista vår lilla Anna inte. Puss

2007-10-27 @ 20:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0