1 set eller 2 plagg, det är frågan?

God förmiddag!

Igåt var första dagen i skolan på den nya ENGELSKA kursen.....vilket skämt.
jag hängde nog med de första 10 meningarna men sen satt jag o drömde mig bort istället.

Åkte till jobbet nästan direkt efter och jobbade. De va lugnt och skönt. Men jag säger bara vilka idioter de finns. Det var en som kom in med en rabattkupon. Då var de 25 % på en vara. Men hon hade pront köpt 1 SET och inte två plagg. nej då, hon skulle ju ha rabatten på hela klumpsumman, men de fick hon minsann inte.

Idag är de skola igen 13-15, så segt med mitt på dagen, man hinner ju knappt göra nått. =(
Skulle vilja shoppa lite hahah

Pussssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0