Svacka!

I´m confused!

Asså..jag är så trött på skolan, men va fan..ett halvår till så har jag fått kandidat..sen får jag se. Men just nu känns allt så jävla tungt och allt går bara neråt. Jag har hamnat i en dålig svacka känns de som.

Igår flyttade vi..o de gick bra..stoooora hissar så vi behövde inte bära upp sängen o soffan..o de blev väl bra tillslut när jag kommit i ordning. I början såg det bara ut som en stor röra när vi ställde in allt!

Ikväll ska jag fika med Johanna och Sandra. Mycket trevligt! Ska nog träffa sandra först o gå en sväng på staden. Skulle behöva köpa ett duschdraperi först. En smutskorg också, men de blir det nog en från IKEA såklart ;)

Nee, om jag skulle göra nånting. Måste plugga också! Åååååååååååh.

Pussssssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för en trevlig eftermiddag / kväll!
Pusss

2007-11-19 @ 22:35:21
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0