Seeeeeeeeeeeg

Ja, men då var det väl dags för ett inlägg igen =)

Kom upp till Bromma igår igen. Åkte upp med pappsen, sådär jädrans tidigt. 6.40 kom han o hämtade mig. Förut kom han alltid halv, men sen han köpte en såndär polisvarnare så får vi sova 10 min längre ;)

Jag börjar bli förkyld. Lite ont i halsen o snorig. men inte så farligt *peppar peppar* Kan det vara Ester som smitta mig?

Har haft skola hela dagen idag, ny kurs var det som startade. Finansiering, med en himla bra lärare. Äntligen! Han var från högskolan i Gävle för övrigt! Hoppas denna kurs går bra! Annars orkar jag inte mer.

Ligger här i sängen och funderar på vad man ska laga för mat. Jag har ingen inspiration. Så tänker jag att jag kan ta yoghurt istället, men jag måste ju ändå göra matlåda till imorgon.

Inget roligt att skriva, så nu slutar jag!

Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0