Nya lägenheten..

Nu sitter jag här i Sollentuna dårå. Trivs mycket bra i min nya lägenhet, bättre än i Bromma. Här har vi 3:an och 5:an på TV och även en fungerande ugn och inga droppande kranar. Ok, att det var lite enklare att ta sig till stan från Bromma, men det är helt OK härifrån ändå. Nått positivt är ju då att man kankse inte "orkar" åka in o shoppa o sparar lite pengar ;) *Troligt*

Men såklart att jag trivs allra bäst hemmai Norrköping. *Borta bra, men hemma bäst* Jag är en liten hemma tjej, men vaddå man har ju lixåm allt där hemma. Pojkvän, vänner, familj m.m. Jaaa, det kan ju inte bli mkt bättre!

Påtal om pojkvän så har jag och mitt lilla hjärta varit tillsammans i 47 mån. idag. GRATTIS till oss! om en månad så är det 4 år alltså. 4 underbara år. Wiiiiiiiiiiiiiiiii..och det kommer bli ännu mera underbart när jag flyttar hem igen, för alltid! =) Men det funkar ju det här med, man hinner sakna varandra och jag tror att det behövs ibland.

I måndags var jag och fikade med Sandra och johanna..mycket trevligt, snacka lite skit om alla våra reklamfilmer vi gjorde på gymnasiet haha..Vad kreativa vi var då ;) Allt fjäsk för Githa..mohahah..enda läraren jag någonsin fjäskat för. Men det var det värt. Kanske skulle ha behövt fjäskat för Gunnar, men aldrig..fy satan vilken lärare asså. vad lärde man sig? Ingenting!

Pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0