mycket siffror här ja.....

hur gott är det o äta frukost utan o dricka mjölk till...usch! Men mjölken är slut och jag orkar inte springa ner till handlar´n o köpa ny. Nee, för jag har precis duschat så jag har bara morgonrocken på mig, o de skulle ju se lite dumt ut..haha

Igår var det ett himla farande. Tåget gick 13.33 upp till sthlm, så åkte jag till skolan direkt o pluggade lite, sen började tentan 18.00 och där satt jag till 19.40 o sen tog jag bussen o tunnelbanan till centralen o så gick tåget 20.40 hem igen, så kom pappsen o hämtade mig 22.20. Jippi, så nu är jag hemma igen, men jag åker upp imorgon hahaha.

Jaa, som sagt, tenta igår då. Hummm, svårt o säga hur de gick, men jag hoppas verkligen att jag klarade den. hoppas hoppas hoppas.

Det va så kul för en tjej i klassen, hon skulle på konsert som började 19.30, men så hade hon kollat upp att Lars winnerbäck skulle börja spela 20.15 så då hade hon bokat taxi till 18.50 (alltså hade hon räknat med att skriva tentat på 50 min. hahhah) och tio över gick hennes tåg till uppsala och från stationen tar det 7 min till konserten och då skulle hon ha 3 min. tillgodo innan winnerbäck börjar spela..hahahahahah Vilket schema!

Jag som hade räknat med o göra tentan på 2 h för o hinna med bussen som gick 20.07, så kommer hon med 50 min hahahahha.

Neee, om jag skulle ta o göra mig iordning dårå. ska först träffa matilda, så måste jag packa, men jag har ingen bil o jag måste upp till garaget i eneby o hämta mina kaastruller o allt. sen ska jag kanske hinna köpa färg? Jaaa, o sola också med jojo? Shit. dags o sätta fart. Pusssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: jaaa verkligen dax för att köpa en kalender...de var på tiden =)
Men kolla det, så får vi se. tycker de vore trevligt..
haha, låter som en stressad dag.
pusss

2007-11-13 @ 11:50:37
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0