lösnaglar vs. glasfibernaglar

God kväll!
Vad gör jag en kväll som denna.

Jooo, de ska ni få veta. Jag lagar mat, och fixar iordning en matlåda till imorgon. Duktig Anna!
Men det är så tråkigt o gå o handla, o man har ingen inspiration, o så lagar man samma mat varannan dag ungefär. Pisstråkigt. Det var bättre förr när mamma fixade sånt där. hehe

Jaa, sen har jag fixat så underbart snygga naglar. Fick inspiration från Jojo, och så köpte jag mig lösnaglar idag och fixade till det. O jag lovar, det är snyggt. Inte långt ifrån samma resultat som när man gör på salong ;) Helt OK för endast 80 eller 110 kr lr hur mkt de nu va. Nått sånt där iaf.

Sen håller jag på o packar ihop mina saker, men problemet är att jag inte har några flyttkartonger här uppe o så en del har jag lagt i påsar. Men jag behöver mer påsar. Till alla skor, basvaror lr va de heter, ljuslyktor m.m.

Och nu ligger jag i sängen o bloggar. Imorgon är de skola heeeeeeela dagen. så segt asså! Sen är de jobb som gäller. 17-20, så jag får se när jag kommer hem imorgon. Frågan är om jag är laddad för o springa åt heeeeeeelvete långt för o hinna med bussen på knappt 5 min. Vi får se om pendeln är försenad. Shit, jag blir stressad redan nu av o bara tänka tanken. men annars kommer jag ju hem halv 12. de funkar väl d med..

Det är knappt att jag vågar ta swebus, sen jag började tjuta där för allt va bara fel o så kom jag ju inte med bussen då..haha o det brukar alltid va samma tjej som jobbar.

Pussssssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Stressa inte ihjäl dig hjärtat.
pusss

2007-11-16 @ 10:48:53
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Matilda

Jag vart oxå inspererad av Johanna så nu har jag beställt tid för naglar=) Puss

2007-11-17 @ 19:34:01
URL: http://mathy.blogg.se
Postat av: Sandra

Svar: hihi ok. =) jo de flesta so har dem verkar ju vara nöjda...
skule vi ses imorgon??
pusss

2007-11-18 @ 10:47:10
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0