Latar dag..

Idag har jag mest latat mig. Jag sov ända till kl.10. Hör och häpna kl.10. Shit asså. Men de behövde jag ;) Låg o drog mig till klockan 11 också för den delen, sen hoppa ja i duschen och gick och handlade o lagade mat sen vartefter. Lite dåligt samvete för att jag bara drog mig för att plugga. Men lite pluggade jag ju ändå =)

Kl. 17 var det dags för jobbet. HOppas verkligen vi vinner tävlingen, för då får vi ett presentkort på 700 kr. Hoppas hoppas...förra månaden hade vi på 500 kr, men då var de ingen som vann och nu höjde de till 700 kr. Och på fredag avgörs det, sista dagen i november. Wohoo, men vi ligger på 18 % mer än förra årets försäljning under samma period, så vi har en liten marginal iaf =)

Förresten så köpte jag raggsockar idag på jobbet. Jag fryser sådant om mina fossingar, så vi hade precis fått in dom, så då slog jag till ;)

Så lågt av dig! *No comments*

Imorgon är det dags för grupparbete. Nu kör vi hårt, så att vi blir klara! Skulle va så skönt o bara kunna plugga till tentan. Den är nästa fredag. Ååååååååh...känns som man jämt har tenta. Fy satan.

Puss o god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0